poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Lv.10 [Ressurection! - Zmartwychwstanie!]


Wstępy dla mnie typowe , 
pomijając ...


Ileż to czasu minęło od poprzedniej notki? , ponad miesiąc zapewne .
Powód  dla którego blog ten został zaniedbany jest wszak  oczywisty , zwie się on "ręce pełne roboty " , a przy tym czas wolny na innych przyjemnościach spełniony . Od ostatniej notki przeczytałem z sześć książek  (w tym Złodziejkę Książek i Czerwień Rubinu,  które polecam każdemu kto jeszcze czyta Archiwum Myśli mych.), wkręciłem się w dwie gry na PS2 , zwiedziłem trzy cudowne wielkie miasta mego kraju. Pozajmowałem się prywatnymi sprawami które są niczym przełom w życiu dla mnie , a przy tym doszedłem do paru wniosków życiowych jak i  mocno poprawiłem w głowie uniwersum opowieści mych.
Pisaniem notek się zajmowałem , lecz problemy i przeszkody rożnej maści ciągle mi to przerywały aż nie skończyłem ich , zaś myśli nowe i pomysły dalej krążyły i krążą w około mojej głowy. A jaką radość mi sprawiło ponowne rozmawianie o parapsychologi , teorii wymiarów i czasu ,  a także o  astrologii , Johnie Titorze , podroży w czasie wraz z wyjaśnieniem jej teoretycznych podstaw   , z pewną mi bliską osobą <3

Spraw parę jeszcze było lecz nie będę już dalej przeciągał  notki tej ,  zakończę mówienie ją swą nową myślą złotą .

Ludzie za bardzo skupiają się na wizerunku swym i innych,
czy pasuje do im czy też do ogółu,
niż na własnym szczęściu  i spełnieniu.
Post-scriptorium: 

Już w tym tygodniu nowa notka dotycząca Biblioteki Ekscentryków!

LV.11 [Biblioteka Ekscentryków - Postacie cz.1] - ukończone w 75% .
http://lubimyczytac.pl/profil/88803/deid-sinful




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz